Forum

22-05-2019,Od: Mariusz
Witam, mam pytanie, w jaki sposób jest pakowana gitara do wysyłki i na co mam zwrócić uwagę odbierając paczkę, gitarę zamówiłem w poniedziałek i do tej pory nie została dostarczona przez kuriera DHL pozdrawiam Mariusz

23-05-2019,Od: Jarek
Witam, Gitara pakowana jest w podwójny karton pięciowarstwowy i najmocniejszą folię bąbelkową B4. Praktycznie nie ma możliwości uszkodzenia zawartości przy normalnym przewozie. Jednak gdyby były widoczne zewnętrzne zagniecenia kartonu, rozdarcia, dziury, czy inne uszkodzenia, to po ich wskazaniu Ustawa "Prawo przewozowe Art. 74" obliguje przewoźnika do umożliwienia kontroli zawartości przy odbiorze i sporządzenia protokołu ewentualnych strat. Taki protokół załącza się do reklamacji i w razie czego zostanie wypłacone pełne odszkodowanie. Awarie transportowe są jednak niezwykle rzadkie ze względu na dobre pakowanie.
Gitara zamówiona w poniedziałek została wysłana we wtorek i dotarła w środę na miejsce. Zgodnie z przysłanymi na mail lub SMS informacjami można przesyłkę śledzić na stronie DHL. Jeśli tak jak tutaj kurier nikogo nie zastał, to można przez stronę wybrać kolejny termin lub zmienić adres, tak żeby ktoś był obecny.

23-05-2019,Od: Mariusz
Witam, wczoraj byłem cały dzień w domu ????, czekałem na przesyłkę, kurierowi widoczne nie chciało się jechać w tę stronę, to że nie było nikogo pod wskazanym adresem to jest kłamstwo ze strony kuriera DHL, pozdrawiam Mariusz

23-05-2019,Od: Jarek
Dzień dobry, Zgłosiłem skargę. DHL ma najlepszą dostarczalność ze wszystkich kurierów i najmniej reklamacji, ale raz na tysiąc paczek może zdarzyć się sytuacja wymagająca wyjaśnienia. Kierowcy to tylko ludzie i to bardzo słabo opłacani za wyjątkowo ciężką pracę. Oczywiście nie ma pewności czy to "kłamstwo". Jeśli w rejonie jeździ młody i niedoświadczony kierowca, to mógł zwyczajnie pomylić adres, nie trafić, lub pomylić status na terminalu. Rzadko wpisują fałsz z premedytacją, bo to ma krótkie nogi i grozi naganą lub wylotem z pracy.
Żeby to wyjaśnić, wystarczy złożyć reklamację przez stronę DHL, lub zadzwonić na 426-345-345. Wciska się 2, potem 2, mówi numer paczki i wciska 5 żeby rozmawiać z człowiekiem, nie z robotem. W takich przypadkach lepiej jeśli dzwoni odbiorca, ponieważ operator może połączyć się z danym kurierem i od razu wyjaśnić szczegóły dojazdu, lub umówić kolejną wizytę.

23-05-2019,Od: Jarek
OK, widzę, że przesyłka już doręczona.


Twoja odpowiedź
Imię:
Wiadomość:

Prosimy pozostawić puste:
Liczba do wpisaniaWpisz liczbę
(anty-spam):