Forum

02-09-2015,Od: Adam
dobrze wiedzieć, bo pełno tandety :/ imitacji.
Naprawdę dzięki tej stronie można dopiero spojrzeć właściwie, co jest instrumentem niskobudżetowym, co nie, a co wersją szkoleniową.

03-09-2015,Od: Jarek
W wielkich firmach często jest tak, że handlowiec chce zrobić obrót, aby dostać swoją prowizję. Bywa związany z daną marką. Mało go obchodzi czy towar wróci do serwisu, bo to nie on będzie naprawiał. Natomiast w małej firmie rodzinnej ta sama osoba sprzedaje, a potem męczy się (lub nie) z ewentualnymi reklamacjami. Lepiej mniej zarobić, a promować towary o dobrym współczynniku jakości do ceny i o małej awaryjności, żeby nie mieć kłopotów. Małe firmy mają większą elastyczność i swobodę w doborze asortymentu. Jak coś się nie sprawdza to wypada z oferty, a w zamian wchodzi towar nie sprawiający problemów.


Twoja odpowiedź
Imię:
Wiadomość:

Prosimy pozostawić puste:
Liczba do wpisaniaWpisz liczbę
(anty-spam):