Całkiem nowa wiadomość
Imię:
Wiadomość:

Prosimy pozostawić puste:
Liczba do wpisaniaWpisz liczbę
(anty-spam):

Wyświetlono wiadomości 6251-6300 z 9889  Wstecz  Dalej

12-04-2008, Od: Justii Odpowiedz
Ja też mam nadzieję, że szybo wyzdrowieję. Wydaje mi się że słuch ,muzyczny mam. Lux powiedz mi na czym grasz na skrzypcach? i Ona Ci gra na pianinie?

13-04-2008, Od: KAMILKA Odpowiedz
masz racje,,,,TYLKO CI SIE WYDAQJE ZE MASZ SŁUCH MUZYCZNY!!!!!!!!!!!!!!!!!!

12-04-2008, Od: Lux Odpowiedz
Ja na przesłuchaniu do ogniska muzycznego rok temu musiałam coś zaśpiewać i powiedzieć, czy dane dźwięki na fortepianie się różnią ;) mam nadzieję , Justii, że wyzdrowiejesz i dobrze Ci pójdzie ^^ [ps. z rok temu pisałam tu pod nickiem agga]

12-04-2008, Od: FELCIA Odpowiedz
długo grasz????????????jak ci idzie???????skad jestes??????????

12-04-2008, Od: Justii Odpowiedz
Jak narazie mam katar boli mnie kardło i kaszle, więc muszę się szybko wyleczyć!!! :(( i ciągle leżeć w łóżku :(((((

12-04-2008, Od: FELCIA Odpowiedz
zeby isc tam trzeba cokolwiek umiec i miec słuch a ty umiesz cos?bo wiesz to sie przyda
,odp

11-04-2008, Od: mary Odpowiedz
Justii będzie dobrze!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!już trzymam
kciuki;-***

11-04-2008, Od: Justii Odpowiedz
We wtorek 15.04.08r.godz. 19:00 mam powiecmy takie przesłuchanie szczególnie nie wiem co tam będzie bo tylko kazała przyjść z kimś dorosłym (mamą) i z dzieckiem i jak ktoś ma to wziąć skrzypce. Nie wiem co tam będzie aż się boję :(

10-04-2008, Od: violinist Odpowiedz
ja rowniez ciebie pozdrawiam Piotrusiu:): obiecuje ze odpisze na pewno co najwazniejsze za jakies dwa dni albo i predzej moja poczta bedzie naprawiona!!!!!!!!!!!!! pozdrawiam wszystkich

10-04-2008, Od: mary Odpowiedz
BARDZO SIĘ JUSTII CIESZĘ ŻE MASZ JUŻ SKRZYPCE!!!Z tego co widzę są pięęękne!!!!!super!!!!!!!!!!!!!Zobaczysz jak będzie fajnie jak zaczniesz grać!!!!!!!!!!!POZDROWIONKA

10-04-2008, Od: Justii Odpowiedz
Te skrzypce są inne niż na tym obrazku co jest w sklep, są ciemniejsze i ładniejsze ;)

10-04-2008, Od: Justii Odpowiedz
A ja 19 kwietnia idę na koncert Feel do Domu Muzyki i Tańca. Z tej stronki mam skrzypce narazie nie gram dopiero jak zapisze się na Ognisko Muzyczne. A czy umiem to tak :D Pozdrawiam wszystkich!!!

10-04-2008, Od: Piotrek Odpowiedz
acha Żaneta czekam na emaila

10-04-2008, Od: Piotrek Odpowiedz
Hej wszystkim .
jestem w sanatorium i wracam 19 kwietnia :D
jestem na oddziale na ktorym nie ma komputerów,ale nizej są wiec czasami moge sobie popisac ;P
Nie moge sie doczekac powrotu do domu.pozdrawiam oczywiscie Żanete :D

10-04-2008, Od: Polus Odpowiedz
Widze że mamy nowych graczy :D Tak trzymać ;)

10-04-2008, Od: Justii Odpowiedz
Skrzypce już mam są supeer!!!!!!!!!!!!!

10-04-2008, Od: gnes Odpowiedz
a jakie???????????
ile grasz>????????
umiesz cos?????????

09-04-2008, Od: Justii Odpowiedz
Mam pytanko czy na skrzypce trzeba położyć jakąś szmatke, ręcznek itp.???? Odpiszcie szybko oczywiscie jak skrzypce są w futerale.

10-04-2008, Od: violinist Odpowiedz
raczej nie futeral jest dobrym zabezpieczeniem dla skrzypiec pozdrawiam:)

09-04-2008, Od: gnes Odpowiedz
a masz je juz?????????????????//

07-04-2008, Od: violinist Odpowiedz
dzieki ci bardzo z calego serduszka Mary pozdrawiam goraco i was wszystkich ciebie Piotrek tez:):) pa

08-04-2008, Od: mary Odpowiedz
zawsze do usług:-D

07-04-2008, Od: mary Odpowiedz
violinist,włosie od smyczka zmienia sie wtedy gdy:
* jest go mało
* ma brudne włosie
* lub nie chce nawet grać gdy go nasmarujesz kalafonią....i.t.p.

07-04-2008, Od: mary Odpowiedz
a jeśli chodzi o struny to wymieniaj je wtegy gdy:
* psują się np.odchodzi od niej drucik
* jest stara i się rozstraja
* i te inne:-)

07-04-2008, Od: mary Odpowiedz
do:Aga
heej ja gram na skrzypcach 4lata,a mam prawie 13 lat:-)
mi baaardzo sie podobają skrzypce

07-04-2008, Od: Piotrek Odpowiedz
Ok ni ma sprawy .
Jade jutro czyli we wtorek do sanatorium na 10 dni .ale naszczescie jest tam internet ;P

06-04-2008, Od: violinist Odpowiedz
emailwpisalam dobry ale cos u mnie z poczta nie tak modernizator powiedzial ze podobno sie tym zajmie... podobno... wiec bedziesz musial troche poczekac niesety ale jak bedzie wszystko k to od razu do ciebie napisze mam nadzieje ze rozumiesz pozdrawiam pa

06-04-2008, Od: Piotrek Odpowiedz
Dziekuje za życzenia :* wszystkim .

hehe niestety emaila jeszcze nie dostałem , hmm moze wpisalas zły e,ail . na wszelki wypadek podam jeszcze raz :
piotrjanszymanski@interia.pl

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz

06-04-2008, Od: violinist Odpowiedz
kochani wazne!!!! co ile zmienia sie wlosie od smyczka i struny???/ po czym to rozpoznac ze sa do wymiany?/ odpiszcie czekam

06-04-2008, Od: Justii Odpowiedz
Ale chyba włosi od smyczka się nie wymienia, a strun chyba też.

05-04-2008, Od: mary Odpowiedz
do:FELKA
cześć ja gram na skrzypcach 4 lata.Aty grasz na czymś?Ile czasu???

05-04-2008, Od: FELKA Odpowiedz
gram na skrzypcach 11lat:)i mam 15latek:;)
skad jestes?

05-04-2008, Od: mary Odpowiedz
ja jestem z Lublina,a ty???Fajnie ci że grasz aż 11 lat na skrzypcach:-0

06-04-2008, Od: FELCIA Odpowiedz
no wiem ze fajnie
ja jestem z ookolic Gliwic

06-04-2008, Od: VIOLINIST Odpowiedz
PIOTREK ZGLOSIAM SPRAWE MODERNIZATOROWI MOJEJ POCZTY PODOBNO SIE TYM ZAJMIE.. MAM NADZIEJE...PIOTREK JA TEZ MAM JUZ TEGO DOSYC ALE NIE OBRAZ SIE POCZTA JESZCZE PRZEZ JAKIS CZAS BEGZIE NEDOSTEPNA... POCZEKASZ??? ODPISZ JESLI JUZ BEDZIE WSZYSTKOOK TO OD RAZU DO CIEBIE NAPISZE OK? PRZEPRASZAM ALE PRSZE JESZCZE TROSZKE POCZEKAJ OK? POZDROWIENIA PAPA

05-04-2008, Od: Aga Odpowiedz
Cześć mam 12 lat i gram od 2 lat na skrzypcach.Są superowe. Czy wam też się podobają ?

05-04-2008, Od: Justii Odpowiedz
Moje skrzypce będę w poniedziałek teraz są w Katowicach. Kupiłam 3/4 myślę że będą dobre. Jak był by to dzień tygodnia to już by dzisiaj były, ale w sobote i niedziele kurier nie pracuje ( poczta chyba). Bardzo się cieszcze i nie moge uwierzyć że będę je miała!!! :) :) :)

05-04-2008, Od: violinist Odpowiedz
DZIEKI ZA ZYCZENIA JUSTII Z CALEGO SERCA!!!!!CHOC JA I PIOTREK OSOBISCIE NA SKRZYPCACH NIE GRAMY:(:(:(:( ALE MAMY ZAMIAR...JUZ MI 17 STYKLA...POZDRAWIAM

05-04-2008, Od: Justii Odpowiedz
Do Violinist! Ja to napisalam wczesniej do ?. Dzięki za pozdrowienia Mary!!
Ja dzisiaj kompletnie zapomniałam że wy ( Zaneta i Piotrek) mają dzisiaj urodziny, więć Wszystkiego najlepszego, spełnienie marzeń i dalsze losy w graniu na skrzypcach!!! Pozdrawiam Wszystkich!

05-04-2008, Od: violinist Odpowiedz
MARY DZIEKUJE Z CALEGO SERCA!!!!!!!!!!!!! CIEBIE ROWNIEZ POZDRAWIAM:);0;):) ZANETA

05-04-2008, Od: violinist Odpowiedz
naprawde nie dostales to co jest grane??????????????! poczekaj jeszcze troche a jak dostaniesz to natychmiast daj mi znac nie powiemnco to mialo byc bo to ma byc niespodzianka pozdro pa

05-04-2008, Od: mary Odpowiedz
dziś 05.04.2007rok,czyli(z tego co wiem)urodziny violinist i Piotrka,a więc życzę wam:zdrowia,szczęścia,pomyślności,spełnienia
marzeń,uśmiechu na twarzy,mało wrogów w życiu osobistym i na forach;-P,długiego i szczęśliwego życia i fajnego przyjęcia,życzy zawsze pamiętająca i pozdrowiająca mary!!!;-*

pozdrawiam też Justynę;-D

05-04-2008, Od: violinist Odpowiedz
Piotrek nie wiem co sie do cholery za przeprpszebiem dzieje...moze cos mam z poczta nie tak zaraz zglosze problem modernizatorowi poczty a ty Piotrek koniecznie daj mi znac jak ten email ode mnie dojdzie ok? wazne... czekam na odp mam nadzieje ze dojdzie czekam na odpowiedz...

05-04-2008, Od: FELKA Odpowiedz
hej wszystkim
długo gracie?

05-04-2008, Od: Piotrek Odpowiedz
Dziekuje żaneta z zyczonka i tobie takze zycze wszystkiego najlepszego,oby wszystkie twoje marzenia sie spełnily i by nie zabrakło tobie zapału do ich spełnienia :*

E,maila jeszcze nie dostalem ;D

05-04-2008, Od: violinist Odpowiedz
WAZNE PIOTREK DOSTALES W KONCU TEGO EMAILA??? TAK JAK OBIECALAM TO WYSLALAM MAM NADZIEJE ZE DOSZLO ODP POZDROWIENIA AHA PIOREK WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!1!11!11!!!111!!!!!!

05-04-2008, Od: Gosia Odpowiedz
DO JUSTII:
Napisałaś :"Do Gosi!(...)działasz mi na nerwach najchętniej bym cie wywaliła z tego forum ale niestety nie da się!!! jesteś nieniemiła (...)SPADAJ!!! NAPRAWDE MNIE DENERWUJESZ!!!!"

To miało być do mnie, bo naprawdę ciężko mi uwierzyć w to co napisałaś.Ponieważ weszłam tu z myślą,że poznam ludzi, którzy tak samo jak ja kochają skrzypce,głos zabrałam zaledwie kilka razy i już się mnie tu obraża!Mam nadzieję,że to było tylko zdenerwowanie, wywołane "?", bo gdybyś mnie znała choć trochę wiedziała byś,że jestem raczej ostatnią osoba , która mogła by i chciała być dla kogoś niemiła .Jednakże jeżeli poczułaś się urażona którą kolwiek z moich wypowiedzi,to bardzo przepraszam. nie czytałam każdej wypowiedzi "?" i muszę przyznać po nadrobieniu tego ,że się pomyliłam, bo to rzeczywiście okropna osoba i bardzo naskakuje na ciebie , a nie odwrotnie. nawet jeżeli uważasz mnie za niemiłą, to życzę ci jak najlepiej i powodzenia w grze na skrzypcach.

04-04-2008, Od: aleksandradd2@tlen.pl Odpowiedz
KUPIE SKRZYPCE ELEKTRYCZNE.
MAIL : ALEKSANDRADD2@TLEN.PL

04-04-2008, Od: violinist Odpowiedz
Piotrek ale jaja to nie do ciebie mialo bys!!!1 sorry myslalam ze to ty napisales a to ta pseldo idiotka mi dogryza jak nam wszystkim po prostu nie spojrzalam na nicka a to przeciez nie ty pisales tylko ta idiotka sorry... a ty idiotko sie nie wtracaj bo gowno wiesz nawet go nie znam ani nie widzialam to jakim cudem slub???? puknij sie w leb!!! szmata szmata szmata szmata... sorry ale musialam to napisac A TY JAK JESZCZE RAZ BEDZIESZ DOGRYZAC NIE TYLKO MNIE ALE I INNYM TO ZOSTANIESZ USUNIETA Z FORUM ROZUMIESZ?// TO BYLO OSTRZEZENIE...

04-04-2008, Od: violinist Odpowiedz
Moze:):):) ty nazwales mnie zanetka wiec w ramach rekompensaty zdrobnilam twoje imie:):):):)


Wyświetlono wiadomości 6251-6300 z 9889  Wstecz  Dalej